2010-09-20
 19:10:04

The Hate

så less jag blir norrland fördärvar mig. finns inte så många personer hära som är så open minden dom är alla instängda i sinna små lådor och det me SD bevisar det !! kan it fatta att folk röstar fram dom?!
vill fara bort och ta me min familj och vänner dom måste räddas och tas till nå land me klass...

ibland så kan jag inte förstå mig på hur folk tänker hära?

men men alla är olika ... kan man säga om folk som inte bor i norrland för här tänker alla lika och klär sig med samma stil. skogen är då inget för mig som tur är så ska jag nog flytta om ca  1½ år då skolan e avklarad.
nog för att detta e vad jag tycker men måste lägga till att detta är ett ställe för vissa men inte för mig...
Ni som stannar hära ha trevliga liv men jag drar då jag e klar...

Xo Xo


Åsa

Tur vi har samma mål tobbe! vi får ta och satsa på en femma mitt i stan i NEW YORK! eller hur?;)



PUBLICERAT: 2010-09-20, 19:31:16 | URL: http://llookk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: