2010-10-04
 09:58:31

A New Chapter Begins...

den 4 october 9.58  för 18 år sedan så kom en till unge skrikandes in i värden.
Under 18 år har jag haft olika upp och ner , nu så sitter jag här och skriver till er.
Under dessa månader jag haft denna blogg så har jag haft några trogna läsare , vill säga tack till er och hoppas ni följer med mig när jag påbörjar det 18 kapitlet i mitt liv !
och med det ger jag er...


detta blir mitt hejdå i denna blogg, men följ min nya och bättre blogg ! hoppas det var värt väntan...

And now..
Im turnig the page over to the new chapter, hope i see you in there!
Xo Xo


Anonym

du kanske ska ge adressen:p


VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/october/mandag-dagens-blogg.html#comment



PUBLICERAT: 2010-10-04, 12:09:52 | URL: http://vadfanskajagheta.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: