2010-09-19
 09:56:50

The Devil will make you heatly! but only if she wears prada ;)

ska ge er ett film tips av värdens bästa film!! kan fan den utan till för set den så många gånger , men den e så bra !
jag såg den innan jag somna igår ska nog se den igen idag bara för att den är så bra.

och av min titel så kan ni nästan gissa att det är
Djävulen Bär Prada!!
den bästa filmen nånsin gjord :)  med några av dom bästa skådisarna som är i livet med
Anne Hathaway och Marilyn streep.


dom 2 är en dödligt bra film kombination :))

så jag rekomenderar att ni ser denna underbara film! :)
jag ska ta och se den nu faktiskt! hehe...

Xo Xo


Browniiiie

Tänkte du på mej när du skrev inlägget eller? Jag kan ju vara en jävul ibland och jag bär prada :D hahaha



PUBLICERAT: 2010-09-21, 15:02:33 | URL: http://turbopingvin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: