2010-09-17
 19:41:19

Stay healty!

efter som jag är sjuk nu men fått tillbacka mesta av min ork så ska jag ge er lite tips för att undvika att bli sjuk!
Solrosfrön är ett bra sätt att stärka sitt imunförsvar , sov mkt och ät mkt med frukt och bär!

jag rekomenderar att ni gör en kiwi hallon blåbär och solros smoothie , Kiwiw och blåbär e riktiga superfrukter, och hallon har en fin smak som gör det lite syrligt ! :) man kan också göra glass om man tillsätter grädde innan man kör det i mixern sen in i frysen i ca 3 timmar, jätte gott och nyttigt ! man får he i socker om man så vill men jag tycker bären är nog söta ! nu ska jag ta lite ork och läsa lite olika bloggar och lyssan på en klassiker.

Hoppas ni alla får en trevlig fredag kväll!

Xo Xo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: