2010-09-14
 20:36:26

Måndag = #@%+!!!

tjohej! efter gårdagen som var lite sur så har denna dag varity jävligt hyffsad :D!
datorn smider som den ska och tipps till alla läsare som använder Tvshack.cc!! använd den inte nå mer jag blev bombarderad av över 1000 trojaner så datorn blev helt cp. så varit tvugenn att ominstallera igen.
men nu smider den fint , och inga bilder nu h'äller för att min mobil e död och laddar den och vet it vars jag lakt min kamra! skolan och allt verkar ta min tid nu och pga att vi ska köpa mer serverigs kläder för 480 igen. men får se hur det blir me det.

men nu efter som det blir får bilder så skriver jag inte nå mer hade bra alla och ha en kul kväll nu ska jag se på idol och hoppas man ser nån man känner efter smo dom är i luleå just nu :D!

ni får 2 bilder att titta på bara för att ni ska ha nå att se på !



Xo Xo


Anonym

Tackar! hoppas he... blir bra som du hjälper mig med, blir srännande och få se resultatet!;)


Åsa

Glömde skriva mitt namn haha!



PUBLICERAT: 2010-09-14, 21:18:26 | URL: http://llookk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: