2010-09-16
 21:33:22

Llookk!

har haft en trevlig kväll med åsa på besok och vi har fixat med hennes blogg header så det känns kul att den blev klar riktigt snygg blev den :D jag kommer inte avslöja nå specefikt detilaer om bloggen ! så dne får ni ta och titta på själva :D! men den blev riktigt nice!

enda - ikv var att vi inte hämta kläderna men det ska vi göra imon :)) annars så tar jag fan och snor dom från OK ;o vill ha dom nu !! :3
men nu så ska jag sova har matte prov imon känn som om det kommer gå bra :) men som det är nu så håller jag på att bli riktigt förkyld så får se hur det går.

Xo Xo


Åsa

hejhej. vill bara tacka för hjälpen du är helt fantastisk! tänker skriva om dig i min blogg imorgon kl. 17.00 nånting så du vet! nu ska jag sova godnatt:) Zzz..



PUBLICERAT: 2010-09-16, 22:30:23 | URL: http://llookk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: