2010-09-24
 18:58:10

life is like a breez

tjohej alla underbara läsare :)!!! har haft en helt otrolgit bra dag idag, först var vi på LTU och så åt vi lunch dära kl 11 sen föreläsnigar ,och det var en utav föreläsnigarna som var så irriterande han var en life coach! han var så skrikig och på ...

medans en som snacka om att man ska plugga och sånt han var gode kul han var från michigan och kunde typ svenska men inte alla slang som alla säger och hans sån brukar säga mupp xD vi höll på dö då han sa det gud så kul det lät :)

och sist leka runt på Tecknikenshus. Sist jag var dära var i robolabtävligen i 7an , snacka om länge sen och det var som kul att minnas vilket rolig ställe det var som barn :)





Jag och mamma har städat hela huset sen jag kom hem kl 5 så har tagit sin tid men nu är vi nästan klara jag tog en liten paus för att fördella detta till er ;)! men nu så ska jag hjälpa mammi sen ska jag njuta me resten av kväll med Loka och Nötter .


Xo Xo


Anonym

fan vad ellen är fräsch!


Anonym

förmodligen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: