2010-09-09
 18:59:52

Hej hej!

hej hej! idag e jag lite lat, e bara slut vårat schema e pakat vi har 5 min mellan varje lektion så stressad.
men varit gode rolig dag på idrotten så pkte vi inlinse eller hur fan det stavas :P
och så än en gång blev som it nå gjort på historan måste fan skärpa mig!! men läraren e som it där och då blire som att man bara latar sig.
men nu så ska jag vila lite, är så sliten och dimman på morgonen slog mitt hår slint ;o
brukar som få själv lokigt eller nå åt det hållet.
topparna vill som till att spreta fint till en viss mängd men blev som för mkt idag ;)!

på denna bild så ser det dock bra ut ;) men det var allt för nu!

Xo Xo


mandyyy

härliga lockar du har! ;o)



PUBLICERAT: 2010-09-10, 13:42:37 | URL: http://amandamattias.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: