2010-09-15
 19:24:30

Gym!

hej alla var som ett tag sen nu , känns det som iaf :) men jag har haft det stressigt och motgångar så sitter och pluggar men tog just en liten paus måste få allt gjordt så helgens planer blir att ta det lugnt och stressa ner ser jätte sliten och tärd ut, äter nog för mkt skit och dricker för mkt ... så under helgen ska jag vara nyttigt och så blire stanna hemma me plugget + tidiga kvällar. är lika svart som natten under ögonen just nu så måste få mkt sömn!
kanske sover bättre nu då jag börjat gymma och röra mig! var ca 1 timme på gymmet me franzy idag ! :)

men för att ta och varva ner me plugget nu så blire lugn musik och mkt vatten! blev typ depp idag så går det då jag it äter, fan e gode dum ibland! ajja !  här e några bilder från gymmet och så en låt som ni kan ta det lugnt till med!

inte så fina bilder , haha men ska nog ta mer från och me nu ;)!

juste får inte glömma låten!

det var allt för idag (mest troligt) så hade bra alla !

Xo Xo


Liinnea

Ska också ta tag i gymandet snart :)



PUBLICERAT: 2010-09-15, 19:28:56 | URL: http://liiinneal.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: