2010-09-01
 08:31:03

God morgon !!

en ny dag efter en skit kul kväll ! först jag och sofia och åt på Heart to heart , jag tog den friterade kyckligen

sen så bestämde vi oss för att göra ett suprice besök till Frany. jag for till hennes dörr och sofia klätra igenom hennes balkong så hon fick en rejäl chock . haha vi skratta som fan !!
hon var typ i chock i nån minut och vi satt och skratta.

sedan så satt vi och prata om allt möjligt som skall förbli en hemlis ;)!
Frany skulle gå och vissa en sak som hon fått från en kompis från hennes garderob. då blev sofia nyfiken och bestämde sig för att rota igenom garderoben efter lite ¨leksaker¨ hehe.

och så en sak ledde till att frany fick blli model för en kväll.





jävligt fin va B-D jag borde nog bli fotograf !

Och så blev frany ridsugen medans sofia kände för att bli riden.

och så fyller sofia år i helgen så ska fira henne då men vi började lite i förtid hära !



hjälp !!! frany blev en zombie och ska äta sofia !! haha xD

Vårat fina firande tog slut efter ca 15 min då vi ville sjunga sing star och drog hem till moi!!
och medans vi gick så diskutera dom ¨längder¨ 8-12 normal 13-16 bättre 17+ störst :P
tolka hur ni vill !! och det vi hade inte drukit nå e ju fan en tisdag även om ett sånt ämne e typ fylle snack.



denna e från då jag och sofia sjöng ! hon hade fan tur att hon van me 10 !!!!

men nu så var detta allt för nu ska jag till skolan vi ska baka massor i köket idag ska bli svinit kul ;)!!!
sedan hem till mormor och fixa blåbärsvinet i flaskor ;)!! längtar!
men nu så ha en trevlig dag alla läsare ! jag kommer då ha en awsome dag !
MvH




DIVVEH

17+ störst? e väl lite mer normalt ?:S:S:S:S::S

19+ skare va! EHEHEHEHe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: