2010-09-11
 09:35:04

Damn ! thats good but still...

God morgon till alla er läsare ! min morgon startade kl 7, dumt nog så vakna jag då och var helt utvilad och somna ca kl 1.
Medans gårdagen flögförbi under skoltiden så han jag it blogga , sen då jag kom hem fixade jag saker för kvällen, jag , Frany , Ingela, sofia , Matias och sofias syrra skulel grilla på selholmen , och det var ju som kul?
testat föröska få eld med bara briceter?? det går bra om man använder tändvätska var 3 min, jag ska inte gå in så mkt på sj den delen för grillnigen blev inte som man tänkt sig.

Vi hade tänkt kl 8 och så men då folket kom så hade jag och frany suttit där ett tag typ 1½ sedan sofa och resten kom ca 10. och sen kom det fler efter en stund dära och sen så blev det att vi for till Muppen och hade fest :P
2 shots me tequila sedan så blev allt för roligt ! men jag sa att jag inte skulle dricka så ett minus dära.

men annars riktgt lyckad kväll hade som sagt några minus men svinit kul ! :) och så fest ikv igen sen får det vara bra med sånt för typ närmaste månaderna.  och det var allt för nu ! hade bra


Xo Xo

P.S kommer bilder från ikv senare på FB och lite på bloggen med ! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: