2010-08-28
 16:38:01

Hell...o

Jaha hallå alla nu en trevlig dag detta varit, förutom 2 stora MINUS!
Vi börjar med Nr 1 av dom dåliga nyheterna och det är MIN MOBIL!!!
den jävlen bestämersig för att dampa som ett jävla freak!! ursäkta orden men blir så förbannat sur. det enda sättet för mig att få den att ladda rätt är om jag sitter och håller i sladden och måste trycka jävla hårt me !! så tänk er att sitta så i typ 2 timmar?!? men näh jag behöver bara sitta i 15 min så e den fulladdad. fast NEH!
då så måste jag dra ut den igen och så e den tbx på inge batteri >:( kul va?

Nr 2 :) detta är guld med en rostig kant x)
varit på byn idag och köpt massor skit kul det var att shoppa men har inte så mkt pengar kvar nu bara ca 900 ;O!
men fyndade iaf dom har ju 75% på blommor och ting ! så hihi känner mig som ett glad baby.
och så med dom grejorna jag köpt så har jag gjort om i rummet känns helt nytt ;)) eller till 50% iaf.

Lycka ja ;))

det är en modärn dalahäst som var snygg orginal 140kr och så underlägg 8st för 300 orginal pris men blev bara ca 75 för dom och 35 för den andra :)

ljus hållar snygga va :)) dom färade hade jag sen tidigare så :))

dom här kosta 25 kr st så 50 för båda e typ voododolls var som söta :33 Den till höger ska ge en tur i köket behöver jag it för är ändå på samma nivå som Gordon ramsay och Jaimie Oliver B-D men den ska också ge kreativitet i matlagnig och det e ju alltid bra ! och den andra ska bara ge mkt tur i allt :))

det där e dom gardiner jag köpte :) köpte ett par till men tog dom mörka för hade som lust för dom nu :) 50kr st för dom ;)

Så min shopping lycka har varit underbar idag :D och mina kläder var ju lika grymma som vanligt me ;)!
här e dagens outfitt!

Blåa chinos Grå cardigan och röd tshirt, håret e it nå märkvärdig lått det bara själv torka med :)

Juste.. glömde nästan vårat vardagsrum har genomgått en förvandlign skit jävla snygg :D önskar jag hade nån bild från förr men här e en bild från hur det e nu !!!

fin soffa va? :)

Det var allt för denna gång och nu ska jag gå och hjälpa mamma i köket blir Köttbullar me pasta ! Mmmuummss..

Mvh




Browniiiie

Eeey yo Toblerone! Wzuup? De råkar ju vara jag som har tagit de där kortet! Kan inte du photoshopa nå bilder jag har? Eller göra nåt kul me dom, bara leka? :) Kyyyysss! :D



PUBLICERAT: 2010-09-28, 18:04:33 | URL: http://turbopingvin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: