2010-08-15
 17:47:31

Gött vare B-D

det var gött me pizza :D här e recpetet och lite bilder tomatsåsen är nått jag bara gjorde på kän och använde vitlök olja gul lök och fräsde det sen tog jag och hedde i färskhackad basilika (på pizza var det färksa champinioner gud vad det blev gott!!!) och så hedde jag i krossade tomater och några dropar balsamvinäger :)
TIPS!! för er som aldrig använt balsamvinäger så det e svint star smak så her man för mkt blir det bläh!! väldigt svårt att he rätt mängd!
det finns doc recept för er som vill ha det på tastelin :3

Snabb pizzadeg 225c 15min
16 dl vetemjöl
2 tsk salt
2 dl olivolja
2,75 msk bakpulver
6 dl mjölk,fil eller youghurt

Tillagning

Det här är ett jättebra snabbrecept för en spontan pizza!Blanda de torra ingredienserna först, häll sen i filen och bearbeta till en bra smidig deg.

det är lite olika pizzor men goda hoppas ni lyckas lika bra som jag gjorde om ni ska testa detta recept ^^
God luck for no XoXo Tobias ;))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: