2010-08-27
 22:34:05

First week!

då var första veckan av skolan avkladar shiit så jobbigt ;o
först så jobbade jag med hälsopeddan hela veckan blev klar me den förutom tisdagkväll då jag satt och gjorde menyer för onsdagen, dom blev då godkända så kommer bli serverade då vi börjar me det.
Nu har jag bara Histora uppgift som vi fått i veckan kvar att börja me :) och så läsa ett kapitel i engelskan och nå idrotts drabbel man ska läsa med.
Förutom det så har det varit en jävligt bra vecka !! :)
nu idag så ett skit jävla stökit hus som vi hade inklusive mitt rum som såg förjävligt ut!
så han jag städa allt det på 15 min sen laga en ass god och krämig Kycklingpasta.
Tipset för en lyckad och väldigt krämig kycklingpasta är att använda Cream freasch blir underbart !

Övriga saker så ska jag blogga mer har bara haft så körit nu så har it haft tid ! men ska nog börja med dagens outfit me ! åtminstone några dagar ;)!

här har vi måndagens kläder var den enda lugna dagen jag hade x))
NU till lite andra bilder som har tagit under denna vecka ska vara mer pigg me bloggandet och bilder,
Hoppas jag får tid med det iaf ^^

Ändrade bara färg på tröjan för min profil bild på Fb ! jävla nice va ^^ synd att man inte kund ändra i Rl ;O skulla verkligen vara bra ! :D

här e mitt extremt fina schema ;O går till 16.20 alla dagar utom Måndag tisdag Måndag 11.30 och Tisdag 15.55 ;P men ska it klaga bara ett år så !


Nu överväger jag att sova och så har våran nya soffa kommit hit och vi har byggt upp den och allt fatta så jävla snygg :D!!!! men nu så kommer det bilder imorgon för nu ska jag sova ;)
Hoppas ni hade en bra första skol/jobb vecka för er som inte hade det så är ni absolut inte ensam och dom som säger att HR är en slapp linje har då så fel så det it e sant !
Ha det tills vidare !
Mvh







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: