2010-08-28
 21:32:42

Dreaming about what never comes ...

Trött och kl är bara kvart över 9o. Mamma börja se på Bröllops fotografen så då blev det Bye bye för mig!
svenska filmer finns det få bra utav.

Men nu sitter jag på rummet mitt och lyssnar på musik och drömer mig bort till en annan plats.
Staden är NY the Big appel ! ska man flytta ditt nån gång ? vem vet man kan ju drömma va?
bo på manhattan me några kompisar vore drömen bra jobb mycke pengar , och så får man inte glömma alla kläder ! Dior , Prada , Gucci m.m!

We will see where life take us!
Dom kallar ju New York möjligheternas stad men ändå så skulle jag inte kunna bara impuls flytta ditt...
OM 3 eller 4 år så kanske jag åker och bor där åtminstone ett år! ska se om jag kan få nogon md mig :)
under tiden får jag nöja mig med Piteå och luleå som storstad ! wow!!

Gud så vakert ! men efter som jag bara drömemr om det så :)
kan ju fara till stockholm bara för att hamna i mitt rätta element en stund iaf ! en vecka minst då och då vill jag bo inne i staden <3
men men... hade tills nästa gång!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: