2010-08-19
 22:32:44

Camping

jodå nu har det varit ett tag sen det var att vi var i tältet men har haft annat för mig som ni får höra av mer senare !

Kvällen
det var en riktigt avsome kväll man tjockade som fan vi hade 3 olika chips sorter, 2 olika dippar, godis, en cider magnum tyvärr alcho fri men man kan ha kul iaf och nog hade vi det !!
och så lite anant och dricka ;)
morotskakan var en sucses! alla åt och det tog slut ;)!
önskar man kunde säga samma om bireen ... men har dock kvar och sitter och njuter av den just nu ^^ och en ramlösa ofc!

senare så såg vi en gammal klassiker på tvn vi hade i tältetn dodgeball vare vi såg! och jag vet man ska it ha en tv då man tältar men det är ju 2000 -talet ju ;))


vi såg som ändå it så mkt på filmen tan vi prata mest tyckte jag och skratta lite åt den !

Sedan satte vi på musik på datorn som Emma hade med sig så riktigt lyckad kväll :)
jag Åsa och Carro körde en sån hära ord lek då man skulel säga ett ord och så gå runt skit kul då man e trött xD

Fin bild på Carro dära x)

en emma och julia som it ville vara me på bild ;)

Emmas Happy face :)

dålig bild men fick me alla iaf ;) dom som vanligt vis gömmer sig iaf xD

Åsa och Carro som mysser lite <3

nu e filmen klar och klockan ca 12 det var 0gradit fatta så kalt ;O!

Morgon bilder !
här kommer ohhh! så fina bilder på oss typ bakis ser man ut och va x)

Tötta Julia och Sharon

God Morgon säger carro som just krypit ur sitt lilal rum x)

Fina mig gode nyvaken men jävligt bra bild tycker då jag ;))

sen så blev bi trötta igen och bestämde oss för att sova igen ! eller så inte x)) men  kan se ut som det hära.
men vi såg på en roligt gullig film Jersey girl hette den :>


Fint va ? var jävligt skönt i tältet men gode kvaft x)
nu så blev också alal hungria men mest lilla carro som bestämde sig för att äta värdens nyttigaste frukost!!


Detta e mitt längsta inlägg hitils hoppas ni gillar det :))
jag tyckte då om det iaf ^^ men stavnigen kan ju bli bättre men skit samma xD






Åsa

Vad tusan tobbe, hahah jag döööör! Vilka hämska bilder, undra vad jag tänker på i den sista bilden ser ju helt cp ut;S haha..



PUBLICERAT: 2010-08-23, 18:12:40 | URL: http://llookk.blogg.se/
EG

söt tobbe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: